4 comments on “Chcesz, to masz

    • Witam!
      Stało się tak, jak zaplanowałem w strategii tego pojedynku – przewidziałem taktykę przeciwnika, po prawidłowym rozpoznaniu „uzbrojenia intelektualnego” przeciwnika.
      Odpowiedź była taką, jakiej spodziewałem się i brzmi ona: brak jakiejkowiek odpowiedzi.

      Jedna sprawa jest już oczywista: Krajewski – prezes znowu nie dotrzymał publicznie danego słowa, Krajewski – prezes ponownie się zbłaźnił.

      Już niedługo, po imprezie głównej elity w sezonie 2013/14, przy uwzględnieniu pozostałych elementów tej układanki, „puzzle” same się ułożą.
      W ten sposób obiektywna prawda o zarządzaniu i organizacji szkolenia w naszym badmintonie sama się ułoży – na tacy.

      Polubienie

      • Jak widać prima aprilis zapewniają nam przez cały rok.

        Jak na dłoni widać w tej śmiesznej strukturze działanie układów. Tak jak pan MHS jestem skory porównywać to do obecnego systemu rządzenia u nas w ojczyźnie. Na zasadzie: ja jemu to ,on mi tamto by tamten bez problemu mógł co innego.

        Czemu ten termin po mp elity jest tak istotny w tej układance panie trenerze?

        Pozdrawiam

        Polubienie

Skomentuj

